Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Haber

HABERLER

CERME Kabul Alan Bildiriler

12.05.2023

Tunç Pekkan, Z. & Kayıtmaz, Ö. (2023, accepted). Spontaneous noticing and responding to students’ non-conventional fractional thinking. TWG 19: Mathematics Teaching and Teacher Practice(s). 13th  Congress of the European  Society for Research in Mathematics Education. Budapest, Hungary.

Taylan, R. D., Kaya, C., Sertoğlu, A., Tunç Pekkan, Z. (2023, accepted). Investigating changes in pre-service mathematics teachers’ questioning skills in the context of online teaching. TWG 18: Mathematics Teacher Education and Professional Development. 13th  Congress of the European  Society for Research in Mathematics Education. Budapest, Hungary.

 

Bu internet sitesinde, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve internet sitesinin verimli çalışmasını sağlamak amacıyla çerezler kullanılmaktadır. Bu internet sitesini kullanarak bu çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz. Çerezleri nasıl kullandığımız, sildiğimiz ve engellediğimiz ile ilgili detaylı bilgi için lütfen Çerez Politikası sayfasını okuyunuz.
x